تست خودشناسی 5
نوشته شده توسط : صادق

رنگ چشم سياه:

بهترين و زيباترين رنگ چشم،رنگ سياه است . چشمان سياه نشانه قاطعيت،هوش و ذكاوت،آينده نگري و دور انديشي و همچنين مسؤوليت پذيري صاحب آن است.

 

رنگ چشم قهوه اي تيره:

رنگ چشم قهوه اي تيره از قهوه اي روشن بهتر است. صاحب اين رنگ چشم نسبت به خانواده خود وفادار است. به وي‍ژه والدين براي فرزندانشان فداكاري هاي زيادي انجام مي دهند.

 

رنگ چشم قهوه اي روشن:

كساني كه رنگ چشمشان قهوه اي روشن است خيلي با محبت نيستند. ارتباط با اين افراد با اطرافيان چندان استواد و موفق نيست و برخي بدون آن كه خود بخواهند با حرف ها و اعمالشان باعث ناراحتي سايرين مي شوند. اين افراد مدير و كارفرماي خوبي هستند.

 

رنگ چشم آبي پر رنگ ، سبز زمردي تند ، ارغواني روشن و خاكستري:

 كساني كه رنگ چشمهايشان به رنگ آبي پرنگ ، سبز زمردي تند ، ارغواني روشن يا خاكستري است از نظر ذهني قوي هستند و شخصيت مقاوم و با نفوذي دارند.

 

رنگ چشم آبي روشن ، سبز فندقي و ارغواني تيره :

مربوط به اشخاصي است كه پر كار و سخت كوش هستند و براي رسيدن به موفقيت تلاش زيادي مي كنند. چشمهاي كم رنگ كه سفيدي چشم آن ها به رنگ زرد ديده مي شود نشانه آن است كه فرد شخصيت فوق العاده اي ندارد. اين حالت بيشتر در افراد عادي و معمولي ديده مي شود.

 

رنگ چشم ميشي:

نشانه آن است كه فرد مهربان ، فعال و با گذشت است. وجود يك حلقه خاكستري در اطراف چشم افراد جوان در بيشتر مواقع هشدار به سلامتي آنهاست.

 

حالات مختلف سفيدي چشم:

در اكثر مردم سفيدي چشم در دو طرف عنبيه قرار دارد اما در بعضي افراد ممكن است علاوه بر اين دو بخش ، بخشي از سفيدي چشم در بالا و يا پايين ويا در هر دو قسمت ديده شود. اگر ناحيه سفيدي چشم در بالاي مردمك و عنبيه چشم قرار داشته باشد نشانه آن است كه صاحبش فردي بسيار حساس است و به سادگي احساس گناه مي كند، در ضمن كمي خودخواه است. سريع تحريك مي شود و گاهي رفتار تند و خشني از خود نشان ميدهد.

اگر در ناحيه سفيدي چشم هم اطراف و هم پايين عنبيه باشد شخص بيش از اندازه محافظ كار است اين افراد حساسند،اما در مجموع دوست داشتني هستند.

اگر به نظر برسد كه مردمك و عنبيه فردي كوچك است و سفيدي چشم در چهار طرف آن ديده مي شود نشانه آن است كه صاحبش فردي مصمم، پرتوان لايق و مدير اجرايي قوي و فعالي است اگر رنگ سفيدي چشم قرمز شود ، نشانه آن است كه صاحبش بسيار عصبي و هيجان زده است. البته سرخي چشم به مدت كوتاه ممكن است به علت بالا رفت چربي خون يا فشار خون بالا باشد.

اگر خطوط قرمزي كه همديگر را قطع ميكنند در سفيدي چشم ديده ميشود نشانه آن است كه اين فرد بيش از اندازه از خود كار مي كشد، به شدت خسته است و به خود فشار زيادي مي آورد.

اگر سفيدي چشم به آبي متمايل شود به ويژه كودكان ، نشانه آن است كه از موضوعي وحشت دارند و مايل نيستند كسي به آن موضوع پي ببرد. بهتر است با مهرباني با آنان ارتباط برقرار كرد. بعد از اين كه عامل ترس از بين رفت سفيدي چشم دوباره به حالت عادي باز مي گردد.

اندازه چشم نيز از اهميت زيادي برخوردار است.

اگر عنبيه چشم خيلي بزرگ باشد نشانه اين است فرد بي عاطفه و انعطاف پذير است و زندگي بدون احساسي دارد.

پايان

اميد وارم خوشتون اومده باشه....

 




:: موضوعات مرتبط: تست روانشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: